Odpowiednio wysoki poziom testosteronu w organizmie jest niezwykle ważny. Zastanawiałeś się kiedyś czy jest możliwe podniesienie go w sposób naturalny? Tak się składa, że znamy odpowiedź na to pytanie. Testosteron w górnej granicy normy? Żaden problem. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak naturalnie zwiększyć jego poziom, zapraszamy do lektury.

Testosteron w górę!

Osoby aktywne fizycznie, szczególnie miłośnicy sportów sylwetkowych oraz entuzjaści treningu siłowego, z pewnością wiedzą jak ważny jest testosteron. Ten męski steroid płciowy przez wiele osób uważany jest za króla hormonów. W dzisiejszym tekście przedstawimy kilka porad jak w naturalny sposób zwiększyć poziom testosteronu.
Sprawdź co na temat testosteronu mówi wiki

Testosteron ponad normę? Wiemy jak!

Zastanawiasz się pewnie dlaczego poruszamy taki temat? Jakie posiadamy kompetencje w tym zakresie? Czy mamy odpowiednią wiedzę i doświadczenie? Rozumiem Twoje wątpliwości, dlatego poza złotymi radami pokaże też czym skutkuje wykorzystanie ich w praktyce. Stosowanie się do porad zawartych w tym tekście pozwoliło w naturalny sposób podnieść testosteron ponad normę.

Zanim podzielę się z Tobą sposobami na zwiększenie własnej produkcji testosteronu musisz wiedzieć kilka rzeczy. Maksymalna Ilość testosteronu którą jesteś w stanie wyprodukować jest cechą bardzo indywidualną. Nie każdy jest wstanie zbliżyć się do górniej granicy normy podczas gdy niektórzy są w stanie bez trudu ją przekroczyć. Jest to uwarunkowane między innymi genetycznie.

Testosteron powyżej normy naturalnymi metodami.

Wyniki badania poziomu testosteronu

Załączony screen wyników badania testosteronu przedstawia jaki poziom udało się uzyskać naturalnymi metodami. Jak widać zarówno testosteron całkowity jak i wolny są powyżej przyjętej normy. W dalszej części tego wpisu odpowiem jak naturalnie zwiększyć poziom tego hormonu. Sprawdź poprzednie wyniki wykonane przy okazji testu Black Devil’a

Oto 5 zasad które pozwolą Ci produkować więcej testosteronu

1 Aktywność fizyczna

Po pierwsze aktywność fizyczna. Nie trudno odgadnąć, że siedzenie z kuflem piwa, przed ekranem telewizora nie jest dla organizmu najlepszym bodźcem do produkcji testosteronu. Twoje ciało potrzebuje wysiłku. Warto postawić na trening siłowy jednak dobrze gdyby aktywność był możliwie różnorodna i nie ograniczała się jedynie do siłowni. Poza przerzucaniem żelastwa można od czasu do czasu pobiegać lub wybrać się na basen.

2 Regeneracja

By nie popadać ze skrajności w skrajność od razu zaznaczamy, iż poza aktywnością równie ważna jest regeneracja. Odpowiednia ilość snu jest kluczowa. Największe stężenie testosteronu w organizmie posiadamy nad ranem po jego intensywnej produkcji właśnie w czasie snu.

3 Kalorie oraz odpowiednia ilość tłuszczu w diecie

Organizm musi mieć z czego produkować dlatego bardzo istotne jest spożywanie odpowiedniej ilości kalorii. Jeśli mamy zbliżyć się do górnej granicy normy lub nawet ją przekroczyć prędzej zrobimy to na kalorycznym plusie niż podczas deficytu. Redukcja w tym przypadku nie będzie sprzyjająca. Bardzo ważne aby nie unikać tłuszczu w diecie. Tłuste mięso, ryby, jaja… te produkty powinieneś wprowadzić do swojego jadłospisu.

4 Suplementacja

Czy suplementy mogą podnosić poziom testosteronu? Przy okazji testu Black Devil’a udowodniliśmy, że tak. Warto zwrócić uwagę na DAA jednak nie jest to jedyny środek który będzie potrzebny. Niestety nie wskaże Ci teraz jednej magicznej tabletki która wywinduje Twój testosteron do granic możliwości. Tak to nie działa. Moja suplementacja przed wykonaniem badania wyglądała następująco:

  • Olim Chela MZBsuplement który zawiera połączenie cynku magnezu oraz witaminy B6 czyli popularne ZMA. 500mg magnezu 30mg cynku oraz 8mg wit B6 w porcji przyjmowane bezpośrednio przed snem.
  • Olimp Gold Omega 3 D3 K2MK7 wybrałem ten suplement ponieważ mam tu połączenie kwasów omega 3 z witaminą D w dużym stężeniu. Stosowałem 3 kasupłki dziennie co przekłada się na 6000 jednostek witamin D3 oraz 3 gramy kwasów tłuszczowych.
  • Olimp AdaptoFuelZestaw adaptogenów które między innymi łagodzą stres i pozwalają na lepszą regenerację układu nerwowego
  • Olimp T-100Ekstrakty ziołowe których zadaniem jest stymulowanie organizmu do produkcji testosteronu. Produkt podnosi libido i poprawia samopoczucie.

Dodatkowo przez cały rok stosuję kreatynę. Ten suplement również może korzystnie wpływać na proces produkcji testosteronu. Do zaprezentowanego zestawu warto dorzucić DAA w ilości ok 3g dziennie. Skuteczność kwasu d-asparaginowego potwierdzają badania które zostały przez nas przytoczone w tekście na temat Black Devila

5 więcej seksu i mniej stresu

Ostatnia rada. Czerp radość z życia! Relaks i rozrywka to gwarancja lepszego samopoczucia. Dużo zależy od głowy dlatego dobrze mieć w niej porządek. Pod wpływem stresu nie tylko nie zwiększysz produkcji testosteronu ale inne elementy zdrowia będą cierpiały.

Podsumowanie

Podsumowując… Czy można w sposób naturalny podnieść poziom testosteronu? Zdecydowanie tak. Stosując przedstawione w tekście porady dajesz swojemu organizmowi idealne warunki do tego aby produkować możliwie jak najwięcej tego hormonu. Należy jednak pamiętać, iż to czy przekroczymy normę jest uzależnione między innymi od naszych predyspozycji genetycznych.

Comments

comments


Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

  Subscribe  
Powiadom o